www.yoveedesign.pl
facebook

Artur Kielak

Swoją przygodę z lotnictwem rozpoczął w wieku lat szesnastu. Wówczas w Krośnie, w Aeroklubie Podkarpackim zrobił trzecią klasę pilota szybowcowego, potem skakał ze spadochronem w Aeroklubie Warszawskim. Na samolotach szkolił się w Polsce i w Stanach Zjednoczonych równolegle.
W szkole lotniczej w Los Angeles zrobił amerykańską licencję zawodową, latał m.in. jako pilot demonstracyjny dla fabryki Cessny, zajmował się oblotami technicznymi, lotami demonstracyjnymi dla klientów i przebazowaniami tych samolotów przez Atlantyk i po Europie.

Od 2006 roku latał jako pilot samolotu Boeing 737-300, 400 w liniach Centarlwings, gdzie po dwóch latach został kapitanem. Po rozwiązaniu spółki Centralwings, zgłosił się na weryfikację umiejętności i wiedzy do linii Ryanair, w której od maja 2009 roku jest Kapitanem Boeinga 737-800.

Swoją przygodę z akrobacją rozpoczął w 2004 roku w Aeroklubie Śląskim. W tym roku wykonał swój pierwszy lot samolotem Zlin 526F z instruktorem katowickiego aeroklubu Adamem Labusem, który stał się dla niego mentorem i wzorem pilota akrobaty.

W Katowicach wyszkolił się w akrobacji podstawowej, średniej i rozpoczął akrobację wyższą. Kolejno latał na Zlinach 526F i AFS by pamiętnego 15 maja 2005 roku, zasiąść za sterami Zlina 50LS – SP-AUD. Dalsze swoje szkolenie, jako zawodnika w akrobacji wyższej i wyczynowej, postanowił związać z Aeroklubem Radomskim i skorzystać z ogromnego doświadczenia zawodniczego, wielokrotnego Mistrza Polski w Akrobacji Samolotowej Roberta Kowalika oraz wicemistrza Ireneusza Jesionka. W Radomiu latał na Extrze 300L. W okresie od sierpnia 2007 roku do maja 2009 roku latałem w Grupie Akrobacyjnej Żelazny. W Hiszpanii jest członkiem Aeroklubu Barcelona.

Artur Kielak z przyjemnością podzieli się swoją drogą do sukcesu na konferencjach i spotkaniach poświęconych rozwojowi osobistemu, czy sportowi.

Muzyka

Konferansjerzy

Pozostali

Artur Kielak

Swoją przygodę z lotnictwem rozpoczął w wieku lat szesnastu. Wówczas w Krośnie, w Aeroklubie Podkarpackim zrobił trzecią klasę pilota szybowcowego, potem skakał ze spadochronem w Aeroklubie Warszawskim. Na samolotach szkolił się w Polsce i w Stanach Zjednoczonych równolegle.
W szkole lotniczej w Los Angeles zrobił amerykańską licencję zawodową, latał m.in. jako pilot demonstracyjny dla fabryki Cessny, zajmował się oblotami technicznymi, lotami demonstracyjnymi dla klientów i przebazowaniami tych samolotów przez Atlantyk i po Europie.

Od 2006 roku latał jako pilot samolotu Boeing 737-300, 400 w liniach Centarlwings, gdzie po dwóch latach został kapitanem. Po rozwiązaniu spółki Centralwings, zgłosił się na weryfikację umiejętności i wiedzy do linii Ryanair, w której od maja 2009 roku jest Kapitanem Boeinga 737-800.

Swoją przygodę z akrobacją rozpoczął w 2004 roku w Aeroklubie Śląskim. W tym roku wykonał swój pierwszy lot samolotem Zlin 526F z instruktorem katowickiego aeroklubu Adamem Labusem, który stał się dla niego mentorem i wzorem pilota akrobaty.

W Katowicach wyszkolił się w akrobacji podstawowej, średniej i rozpoczął akrobację wyższą. Kolejno latał na Zlinach 526F i AFS by pamiętnego 15 maja 2005 roku, zasiąść za sterami Zlina 50LS – SP-AUD. Dalsze swoje szkolenie, jako zawodnika w akrobacji wyższej i wyczynowej, postanowił związać z Aeroklubem Radomskim i skorzystać z ogromnego doświadczenia zawodniczego, wielokrotnego Mistrza Polski w Akrobacji Samolotowej Roberta Kowalika oraz wicemistrza Ireneusza Jesionka. W Radomiu latał na Extrze 300L. W okresie od sierpnia 2007 roku do maja 2009 roku latałem w Grupie Akrobacyjnej Żelazny. W Hiszpanii jest członkiem Aeroklubu Barcelona.

Artur Kielak z przyjemnością podzieli się swoją drogą do sukcesu na konferencjach i spotkaniach poświęconych rozwojowi osobistemu, czy sportowi.